Продавець Інтернет-магазин "Сам Собі Сервіс" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
869 відгуків
"Сам Собі Сервіс" - запчастини для бензотехніки за кращою ціною

Заміна поршня і кілець на бензопили

Заміна поршня і кілець на бензопили

Бензинова пила – це потрібний у господарстві інструмент. Їм активно користуються як в лісових господарствах і на будівництві, так і дачники, і власники приватних будинків. Всі прагнуть утримувати свій інструмент у справності. Але, іноді в роботі бензинових пив бувають перебої, падіння потужності на високих оборотах і так далі.

У цій статті розглянемо всі аспекти ремонту двигуна бензинової пилки, коли потрібна заміна поршня і кілець, але не потрібна заміна циліндра.

 

Підбір запасних частин для ремонту

Для проведення ремонту движка бензинової пилки нам буде потрібно наступні запасні частини:

  • поршень
  • поршневий палець
  • компресійне кільце
  • стопорні кільця

Поршень служить для передачі обертального моменту, після згоряння повітряно-паливної суміші, на колінчастий вал двигуна.

Компресійні кільця забезпечують компресійна тиск в порожнині циліндра двигуна внутрішнього згоряння.

Поршневий палець кріпить поршень до шатуна.

Стопорні кільця надійно утримує поршень на поршневому пальці і ставляться зазвичай розрізом вниз.

На цьому фото ми бачимо, як виглядають необхідні нам деталі. Всі ці запасні частини ви можете придбати в нашому інтернет-магазині «Сам Собі Сервіс» як в комплекті, так і окремо.

В даний час окремі компанії випускають поршні з одним кільцем. Це дає зменшення втрат енергії на стирання в циліндрі і збільшує кількість обертів.

Більшість торгових марок виробляють поршні з двома кільцями. Це забезпечує стійку лінію руху поршня, зменшує зношення деталей, збільшує самоохолодження поршня і посилює компресійна тиск в камері згоряння.

Поршневі кільця, що випускаються в даний час, бувають:

  • сталеві
  • чавунні

Сталеві кільця характеризуються высокопластичностью і піддатливість.

Для чавунних кілець характерна підвищена стійкість до стирання.

 

Природний знос поршня і кілець движка бензинової пилки

Ремонт двигуна бензинової пилки з заміною поршня зазвичай проводиться на напівпрофесійних і професійних пилах, для збільшення їх ресурсу. Ресурс роботи напівпрофесійних пив становить – 1150-1250 мотогодин, а професійних – 2100-2600 мотогодин. Тут це виправдано.

На звичайних побутових пилах з ресурсом 550 – 650 мотогодин вартість ремонту може дорівнювати вартості нової бензинової пилки. В цьому випадку витрати на ремонт себе не виправдовують.

Знос поршня

Зазвичай, основний причиной заміни поршня з кільцями на бензиновій пилі є природний знос, приклад якого ми бачимо на фото вище. Він виникає, якщо ваша пила знаходиться в експлуатації тривалий час, близько 8 – 9 років і за цей час ви її експлуатували згідно інструкції, а саме:

  • двигун пили не перегревали;
  • не запускали його на одному бензині, без олії;
  • правильно дотримувалися пропорції бензину і масла, згідно інструкції по експлуатації, для приготування паливної суміші;
  • для приготування паливної суміші використовували тільки якісний високооктановий бензин і відповідне інструкції, якісне оригінальне масло.

При природному зносі рівномірно стирається робоча поверхня поршня і компресійних кілець, без глибоких подряпин на внутрішній поверхні циліндра. Саме внаслідок природного стирання поршня і кілець відбувається падіння компресії двигуна і значне зменшення потужності при роботі пили на високих оборотах.

Матеріал поршня – алюміній. Циліндр всередині покритий зносостійким хромом або ще більш довговічним никасилом. Відповідно, поршень зношується швидше, ніж циліндр і змінюється відповідно частіше. Поршень завжди змінюється разом з комплектом компресійних кілець.

 

Проведення діагностики несправності

Діагностування несправності проводиться коли:

  • значно падає потужність пили під навантаженням;
  • не провертається колінчастий вал двигуна при його запуску стартером;
  • виникнення металевого звуку або брязкоту при спробі запуску пилки.

При виявленні у вашого інструменту одного або декількох вищеописаних симптомів, точне діагностування краще проводити в сервісному центрі. Клієнти компанії «Сам Собі Сервіс» користуються послугами центру «Мотоцентр» - г. Київ вул. Радищева 10. Там же Вам можуть зробити високоякісний ремонт.

Для подальшого уточнення несправності без розбору пилки, нам треба провести замір компресійного тиску в двигуні. Його величина повинна відповідати 9-12 Атм. У різних пилах цю величину треба дивитися в інструкції з експлуатації. При цих параметрах бензинова пила добре заводиться і забезпечує необхідну потужність в роботі.

Далі укладаємо:

  • якщо тиск в нормі, то це несправності карбюратора
  • якщо тиск значно знизився, то нам треба зняти глушник і подивитися стан циліндропоршневої групи

При оцінці стану треба звернути особливу увагу на наявність:

  • на поршні і компресійних кілець глибоких подряпин та потертостей;
  • облом компресійного кільця;
  • прогоряння поршня;
  • облом спідниці поршня;
  • на циліндрі глибоких слідів механічних пошкоджень.

Далі оцінюємо стан кілець, торкнувшись їх электроотверткой:

  • якщо є невеликий вільний хід, то кільця справні
  • якщо вільний хід відсутній, то кільця потребують заміни

 

Корисні поради щодо заміни поршня з кільцями на бензопили від компанії «Сам Собі Сервіс»

На фото зображена розібрана бензинова пила.

Порядок розбирання бензинової пилки, заміни поршня з кільцями і циліндра і подальшої збірки ми описали в статті «Заміна поршневий на бензопили. Поради від "Сам Собі Сервіс". Тому повторюватися не будемо. Тут ми даємо корисні поради і вказуємо ті нюанси, на які варто звернути особливу увагу.

1. Після того, як розбирання бензинової пилки проведена, необхідно якісно відмити від мастила і бруду всі деталі. Для цих цілей можна використовувати будь-автошампунь і знежирювачах (бензин і т. д., все, що є).

2. Всі металеві частини після промивки бензином продуваються з компресора, як показано на цьому фото.

3. Якщо на поршні є глибокі подряпини, то їх можна спробувати убрать наждачним папером. Рухи повинні бути перпендикулярно руху поршня.

4. Використовуйте термостійкий герметик, як фіксатор різьби для гвинтів, коли будете прикручувати кришку циліндра.

5. Після обробки наждачним папером, всі деталі обов'язково промиваємо бензином. Обов'язково очищаємо від старого герметика.

6. Для одягання кілець на поршень використовуйте розрізані за розміром верхнього діаметра поршня, пластикову пляшку. Зверху надягаєте кільце на поршень через пляшку. Це дозволить вам не шукати улетевшие кільця.

7. При установці поршня, стрілочка на ньому повинна бути спрямована в бік глушника, як ми бачимо на фото.

8. Після нанесення термостійкого герметика і складання двигуна, необхідно добу почекати, поки герметик висохне.

9. Якщо поршень і циліндр з глибокими подряпинами, то краще міняти все в зборі /новий циліндр і поршень з кільцями/.

10. Після складання бензинової пилки обов'язково перевірте:

  • підключення проводу від котушки запалювання до свічці,
  • підключення бензинового шланга до карбюратора і подивіться, щоб він не був пережатий.

 

Якщо ремонт проведено правильно, то ваша бензинова пила відразу заведеться.

Якщо у вас недостатньо кваліфікації для проведення ремонту бензинової пили, то радимо вам звернутися в сервісний центр.

Нехай ваша бензинова пила прослужить вам довгі роки.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner