Заміна поршневий на бензопили

Підтримка працездатності вашої бензинової пилки на високому рівні дозволить вам користуватися нею довгі роки. Але бувають випадки, коли вона не заводиться. Після тривалої експлуатації, і не тільки, можливий вихід з ладу циліндропоршневої групи (ЦПГ).
У цій статті ми розглянемо питання необхідності заміни поршневої групи на бензиновій пилі, в яких випадках це робиться і послідовність операцій.
Для ремонту бензопили з заміною ЦПГ, повинні бути вагомі аргументи. Як правило, в таких маленьких високо оборотних двигунах бензопил, замінюється вся поршнева група. Заміна одного елемента, чи то поршня, чи то кілець, зазвичай, не дає стійкого результату.
- Якщо у вас звичайна модель для домашнього використання, яка пропрацювала у вас більше дев'яти років, то вам точно потрібна заміна поршневої, щоб не купувати нову пилку.
- Якщо у вас напівпрофесійна або професійна пилка, то важливо зробити капітальний ремонт, щоб бензопила прослужила ще багато років.
Будова циліндропоршневої групи бензинової пилки
Розглянемо будову циліндропоршневої групи двигуна внутрішнього згоряння /ДВС/ бензопили.
На малюнку ми бачимо:
- циліндр
- поршень,
- поршневий палець,
- компресійне кільце,
- стопорні кільця.
Циліндр двигуна служить для згоряння паливо-повітряної суміші. Згораючи, відпрацьовані гази, штовхають поршень, і він безпосередньо передає зусилля на колінвал двигуна.
Компресійне кільце забезпечує, достатній для роботи двигуна, тиск у камері згоряння.
Поршневий палець утримує поршень, а стопорні кільця його фіксують.
Наші рекомендації щодо безаварійної експлуатації бензинової пилки
Заміна поршневої влетить у копієчку. По вартості, іноді, вона практично дорівнює вартості самої пилки.
Щоб ваша пилка працювала надійно довгі роки, ми вам рекомендуємо:
- Поводитися з вашою бензиновою пилкою згідно інструкції по експлуатації.
- Не допускати перегрівання двигуна.
- Ланцюг вашої пилки повинен бути безпомилково наточений.
- Встановлення ланцюга повинно бути проведено в правильному напрямку.
- У роботі з пилою користуватися оригінальними маслами, рекомендованими виробником.
- Дотримуватися пропорції розведення масла і бензину.
- Використовувати для роботи пилки високооктановий бензин марки не нижче А-92, дотримуючись інструкції.
- Час безперервної роботи бензинової пилки повинен відповідати її класу. Професійна пила може безперервно працювати на високих оборотах і пару годин, а побутова - значно менше.
Ресурс роботи домашніх бензинових пил становить 550-650 мотогодин, напівпрофесійних – 1150-1250 мотогодин, а професійних – 2100-2600 мотогодин. Це не константа. Багато чого залежить від умов експлуатації. Якщо дотримуватися інструкції, то ваш агрегат працюватиме, скільки належить, або навіть довше.
При будь якій несправності необхідно замінювати «поршневу» на бензопилі
Найпоширеніша причина заміни поршневої групи на бензопилі – це її природний знос.
Це ми бачимо на фото зліва. Якщо ваша пила пробула в експлуатації понад дев'ять років, при цьому експлуатувалася згідно інструкції, ви дізнаєтеся про необхідність ремонту при втраті потужності пили на високих оборотах.
У цьому випадку можна обмежитися заміною компресійних кілець або поршня.
Наступна група причин капітального ремонту ЦПГ – це:
- Перегрівання двигуна бензинової пилки при довгій роботі на високих оборотах. Явний приклад цього ми бачимо на фото зліва. Це сильні потертості поршня двигуна близько «глушака» внаслідок розширення, через перегрівання поршня і циліндра.
- Обламування низової частини поршня. Це відбувається внаслідок довгої роботи на високих оборотах.
- Поява помітних глибоких потертостей, подряпин поршня і дзеркала циліндра двигуна, які розташовані стрибкоподібно. Це трапляється внаслідок потрапляння в порожнину циліндра сторонніх крупинок або обломанных крихт деталей.
- Прогоряння поршня двигуна із-за екстремальної експлуатації або його заводського дефекту.
- Зломлення компресійного кільця на поршні. Це проявляється внаслідок непосильних навантажень на бензоінструмент.
Явне недотримання співвідношення масла і бензину, застосування для виготовлення суміші олії-замінника, або будь-якого іншого, а не оригінального, вказаного в інструкції по експлуатації бензинової пилки. У цьому випадку подряпини розташовуються однаково по колу внутрішньої поверхні циліндра, видно вражаючі темні потертості, як видно на фото.
Відразу проводити розбирання поршневий бензинової пилки не варто. Розбирають її при необхідності діагностики в наступних випадках:
- значного падіння потужності під навантаженням,
- виникнення металевого звуку, брязкання або брязкоту,
- колінчастий вал двигуна не провертається.
Для початку проводимо вимір компресійного тиску в камері згоряння двигуна. Якщо його величина значно відрізняється від норми в бік зменшення, то треба замінити поршневу на бензопилі.
Далі знімаємо «глушак» і через віконце викиду відпрацьованих газів побачимо техстан кільця, поршня і циліндра. І тільки після цього робимо остаточні висновки.
У нашому інтернет-магазині «Сам Собі Сервіс» ви можете вибрати всі необхідні вам запасні частини, необхідні для виконання ремонту. А саме: поршні, циліндри, компресійні кільця, поршневі пальці, стопорні кільця. Ми надаємо вам якісні запасні частини для техніки практично всіх торгових марок світу.
Особливу увагу зверніть на стан дзеркала циліндра. Воно повинно бути як дзеркало з глянцевим поблискуванням. Якщо ви побачите на ньому подряпані смужки, потертості та інші дефекти, то таку деталь краще не ставити.
Як замінити поршневу групу на бензиновій пилі
Набір інструментів для роботи:
- свічковий ключ,
- молоток,
- набір ключів,
- викрутка з великим лезом.
Порядок проведення операцій з розбирання бензинової пилки:
- Відкручуємо захисний кожух;
- Викручуємо свічку;
- Знімаємо фіксатори з амортизаторів;
- В свічковий отвір вводимо шнур, щоб утримати колінвал при відкручування зчеплення і гайки маховика;
- Знімаємо зірочку;
- Далі знімаємо карбюратор і повітряний фільтр;
- Демонтуємо блок запалювання і глушник;
- Виймаємо силовий агрегат;
- Знімаємо піддон картера, витягаємо поршень з колінвалом;
- Від'єднуємо стопорні кільця з пальця;
- Намічаємо розташування поршня в циліндрі.
Перед початком складання потрібно ретельно очистити всі комплектуючі бензинової пилки від нагару і пилу. Потім протерти їх чистою ганчіркою.
Встановлюємо поршень на колінвал. Прикріплюємо його до шатуна пальцем. На палець встановлюємо стопорні кільця. Надягаємо компресійне кільце на поршень. Змащуємо внутрішнє дзеркало циліндра маслом, для кращого вставляння в нього поршня з кільцем.
Піддон картера надійно очищаємо від бруду і масла. Потім протираємо його змоченою бензином чистою ганчірочкою. Наносимо на піддон термостійкий герметик і прикручуємо.
Збірку бензинової пилки проводимо в зворотньому порядку.
- Чому мотокоса (бензокоса, бензотриммер) заводиться і глохне: причини та вирішення проблемиМотокоса — це чудовий інструмент для догляду за ділянкою, але що робити, якщо вона заводиться, а потім глохне при натисканні на газ? 😟 У цій статті ми розберемо, чому так відбувається, і як швидко вирішити проблему, щоб ваша бензокоса знову працювала як треба.Повна версія статті
- Чому бензопила заводиться і глохне: основні причини та рішенняДізнайтесь, чому бензопила заводиться та глохне, які можуть бути причини та як їх усунути. У статті розглянуті основні проблеми з паливною системою, карбюратором, свічками запалювання та іншими частинами, що впливають на роботу бензопили. Поради щодо усунення неполадок і підтримки вашого інструменту в належному стані. Читайте більше в нашый статтіПовна версія статті