Продавець Інтернет-магазин "Сам Собі Сервіс" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
846 відгуків
"Сам Собі Сервіс" - запчастини для бензотехніки за кращою ціною

Заміна поршневий на бензопили

Заміна поршневий на бензопили

Підтримка працездатності вашої бензинової пилки на високому рівні дозволить вам користуватися нею довгі роки. Але бувають випадки, коли вона не заводиться. Після тривалої експлуатації, і не тільки, можливий вихід з ладу циліндропоршневої групи (ЦПГ).

У цій статті ми розглянемо питання необхідності заміни поршневої групи на бензиновій пилі, в яких випадках це робиться і послідовність операцій.

Для ремонтування бензинової пилки з заміною ЦПГ, повинні бути вагомі аргументи. Як правило, в таких маленьких високо спритних двигунах бензопил, змінюється вся поршнева група. Заміна одного елемента, то поршня, то кілець, зазвичай, не дає стійкого результату.

- Якщо у вас звичайна домашня модель, яка пропрацювала у вас більше дев'яти років, то вам краще придбати нову пилу.

- Якщо у вас напівпрофесійна або професійна пила, то краще зробити капітальний ремонт.

 

 Пристрій циліндропоршневої групи бензинової пилки

Розглянемо пристрій циліндропоршневої групи двигуна внутрішнього згоряння /ДВС/ бензинової пилки.

На малюнку ми бачимо:

  • циліндр
  • поршень,
  • поршневий палець,
  • компресійне кільце,
  • стопорні кільця.

Циліндр двигуна служить для згоряння паливо-повітряної суміші. Згораючи, відпрацьовані гази, штовхають поршень, і він безпосередньо передає зусилля на коленвал двигуна.

Компресійне кільце забезпечує, достатню для роботи двигуна, тиск у камері згоряння.

Поршневий палець утримує поршень, а стопорні кільця його фіксують.

 

Наші рекомендації щодо безаварійної експлуатації бензинової пилки

Заміна поршневий влетить у копієчку. По вартості, іноді, вона практично дорівнює вартості самої пилки.

Щоб ваша пилка працювала надійно довгі роки, ми вам рекомендуємо:

  • Звертатися з вашої бензинової пилкою згідно інструкції по експлуатації.
  • Не допускати перегрівання двигуна.
  • Ланцюг вашої пилки повинна бути безпомилково наточена.
  • Встановлення ланцюга повинна бути проведена в правильному напрямку.
  • У роботі з пилою користуватися оригінальними маслами, рекомендованими виробником.
  • Дотримуватися пропорції розведення масла і бензину.
  • Використовувати для роботи пилки високооктановий бензин марки не нижче А-92, дотримуючись інструкції.
  • Час безперервної роботи бензинової пилки повинна відповідати її класу. Професійна пила може безперервно працювати на високих оборотах і пару годин, а побутова значно менше.

Ресурс роботи домашніх бензинових пив становить 550-650 мотогодин, напівпрофесійних – 1150-1250 мотогодин, а професійних – 2100-2600 мотогодин. Це не константа. Багато чого залежить від умов експлуатації. Якщо дотримуватися інструкції, то ваш агрегат працюватиме, скільки належить, або навіть довше.

При будь несправності необхідно замінювати «поршневу» на бензопили

Найпоширеніша причина заміни поршневої групи на бензопили – це її природний знос.

задир кілецьЦе ми бачимо на фото зліва. Якщо ваша пила пробула в експлуатації понад дев'яти років, при цьому експлуатувалася згідно інструкції, ви дізнаєтеся про необхідність ремонту при втраті потужності пили на високих оборотах.

У цьому випадку можна обмежитися заміною компресійних кілець або поршня.

Наступна група причин капітального ремонту ЦПГ – це:

задир кілець

  • Перегрівання двигуна бензинової пилки при довгій роботі на високих оборотах. Явний приклад цього ми бачимо на фото зліва. Це сильні потертості поршня двигуна близько «глушака» внаслідок розширення, через перегрівання поршня і циліндра.
  • Обламування низової частини поршня. Це відбувається внаслідок довгої роботи на високих оборотах.
  • Поява помітних глибоких потертостей, подряпин поршня і дзеркала циліндра двигуна, які розташовуються стрибкоподібно. Це виходить внаслідок потрапляння в порожнину циліндра сторонніх крупинок або обломанных крихт деталей.
  • Прогоряння поршня двигуна із-за екстремальної експлуатації або його заводського дефекту.
  • Сламывание компресійного кільця на поршні. Це проявляється внаслідок непосильних навантажень на бензоінструмент.
  • задир кілецьЯвне недотримання співвідношення масла і бензину, застосування для виготовлення суміші олії-замінника, або будь-якого іншого, а не оригінального, вказаного в інструкції по експлуатації бензинової пилки. У цьому випадку подряпини розташовуються однаково по колу внутрішньої поверхні циліндра, видно вражаючі темноцветних потертості, як видно на фото.

Відразу проводити розбирання поршневий бензинової пилки не варто. Розбирають її при необхідності діагностики в наступних випадках:

  • значного падіння потужності під навантаженням,
  • виникнення металевого звуку, брязкання або брязкоту,
  • колінчастий вал двигуна не провертається.

Для початку проводимо вимір компресійного тиску в камері згоряння двигуна. Якщо його величина значно відрізняється від норми в бік зменшення, то треба поміняти поршневу на бензопили.

Далі знімаємо «глушак» і через віконце викиду відпрацьованих газів побачимо техстан кільця, поршня і циліндра. І тільки після цього робимо остаточні висновки.

У нашому інтернет-магазині «Сам Собі Сервіс» ви можете вибрати всі необхідні вам запасні частини, необхідні для виконання ремонту. А саме: поршні, циліндри, компресійні кільця, поршневі пальці, стопорні кільця. Ми надаємо вам оригінальні запасні частини для техніки практично всіх торгових марок світу.

Особливу увагу зверніть на стан дзеркала циліндра. Воно повинно бути як дзеркало з глянцевим поблескиванием. Якщо ви побачите на ньому подряпані смужки, потертості та інші дефекти, то таку деталь краще не ставити.

Як замінити поршневу групу на бензиновій пилі

Набір інструментарію для роботи:

  • свічковий ключ,
  • молоток,
  • набір ключів,
  • викрутка з великим лезом.

Порядок проведення операцій з розбирання бензинової пилки:

  • Відкручуємо захисний кожух;
  • Вывертываем свічку;
  • Знімаємо фіксатори з амортизаторів;
  • В свічковий отвір вводимо шнур, щоб утримати колінвал при відкручування зчеплення і гайки маховика;
  • Знімаємо зірочку;
  • Далі знімаємо карбюратор і повітряний фільтр;
  • Демонтуємо блок запалювання і глушник;
  • Виймаємо силовий агрегат;
  • Знімаємо піддон картера, витягаємо поршень з коленвалом;
  • Від'єднуємо стопорні кільця з пальця;
  • Намічаємо розташування поршня в циліндрі.

Перед початком складання потрібно ретельно очистити всі комплектуючі бензинової пилки від нагару і пилу. Потім протерти їх чистою ганчіркою.

Встановлюємо поршень на коленвал. Прикріплюємо його до шатуна пальцем. На палець встановлюємо стопорні кільця. Надягаємо компресійне кільце на поршень. Змащуємо внутрішнє дзеркало циліндра маслом, для кращого вставляння в нього поршня з кільцем.

Піддон картера надійно очищаємо від бруду і масла. Потім протираємо його змоченою бензином чистою ганчірочкою. Наносимо на піддон термостійкий герметик і прикручуємо.

Складання бензинової пилки виробляємо в зворотному порядку.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner