Продавець Інтернет-магазин "Сам Собі Сервіс" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
794 відгуків
"Сам Собі Сервіс" - запчастини для бензотехніки за кращою ціною

Регулювання карбюратора бензопили – корисні поради від компанії «Сам собі сервіс»!

Регулювання карбюратора бензопили – корисні поради від компанії «Сам собі сервіс»!

Бензинова пила – це широко поширений і дуже популярний інструмент. Ним користуються в лісових господарствах і будівництві, але особливо він користується великою популярністю у дачників. Мільйони власників дач і приватних будинків використовують його для вирішення необхідних завдань.

Їй можна і напиляти дров, і в саду непотрібне дерево прибрати, і дах підігнати. Відповідно, підтримувати її працездатність треба на належному рівні, щоб вона прослужила вам довгі роки. У цій статті ми розповімо вам про тонкощі регулювання карбюратора в цьому пристрої.

 

Карбюратор бензинової пилки

Карбюратор служить для освіти і подачі паливної суміші, що складається з бензину і повітря в двигун пилки. На фото ви бачите типовий карбюратор. Практично на всіх видах бензинових пив встановлені китайські карбюратори.

 

                                                                                                                                                  

Гвинт холостого ходу "S" ----------------

 

Гвинт низьких оборотів «L» /зліва/ -----------------

Гвинт високих обертів «Н» /праворуч/ -----------------

Будова вони мають найпростіше: прохідний труби, дифузора, голки розпилювача і поплавкової камери.

  • · Прохідна труба - це лита одноблочна деталь з внутрішнім втяжні отвором. В його середині розташований дифузор.

  • · Дифузор - це зменшення діаметра втяжного отвори, що дає можливість підсилити рух струменя повітря. Поруч знаходиться сопло для впорскування бензину.

  • · Розпилювач виконаний у вигляді паливної голки, яка розпорошує бензин під впливом повітряного потоку.

  • · Поплавкова камера служить для регулювання рівня бензину на вході.

З двох боків розташовуються заслінки:

  1.        Маленька – дросельна. Вона управляє об'ємом суміші бензину і повітря, що подається в циліндр двигуна.
  2.        Велика – повітряна. Вона зменшує рух повітря при запуску холодного двигуна.

На цій схемі показано утворення суміші з бензину і повітря. Під дією руху повітря в районі дифузора розпорошується бензин. Отримана суміш подається в циліндр для згоряння. При підвищенні подачі бензину зростають обороти в двигуні. За цим методом працюють практично всі карбюратори.

 

 

 

Коли необхідна регулювання?

  • Після придбання нової бензинової пили проводиться її обкат. Це вимагає невеликого зниження високих обертів двигуна. По завершенню обкату ці обороти виставляються на колишній рівень.
  • При значному збільшенні витрати палива і кількості чорного диму з вихлопної труби.
  • Після ремонту або встановлення нового карбюратора.
  • Коли плавають холості.
  • Після збою попередніх налаштувань карбюратора в силу різних причин /підвищена вібрація корпусу, знос поршневої групи, забруднення карбюратора/.

 

Комплект для налаштування карбюратора бензопили.

  1. Тахометр – для вимірювання обертів двигуна.
  2. Шлицевая викрутка з довгим жалом.
  3. Спеціальний регулювальний ключ. Він є тільки на сервісі. (! Це зроблено для того, щоб регулювання виробляв сертифікований майстер сервісного центру)

 

Регулировка карбюратора бензопили своїми руками.

Перш ніж проводити регулювання необхідно:

  • провести чистку бензинового і повітряного фільтрів, щоб переконатися, що бензин і повітря надходять у достатній кількості і безперешкодно
  • калібрування карбюратора треба проводити на прогрітому двигуні

Регулювальні гвинти карбюратора:

  • L – регулювання мінімальних оборотів,
  • H – регулювання максимальних оборотів,
  • S – точне регулювання оборотів холостого ходу.

На деяких видах бензинових пив для полегшення налагодження карбюратора гвинт «H» ховають, залишаючи для регулювання тільки «L» і «S». Точне виставлення положення «H» вимагає наявності тахометра /або осцилографа/ і високої кваліфікації спеціаліста по налаштуванню. Недосвідченому дачникові його краще не чіпати, щоб не занапастити движок пилки.

Рух гвинтів при регулюванні:

  • при закрутки «L» і «H» відбувається збільшення в суміші бензину і зменшення повітря /збіднення суміші/ і кількість обертів двигуна зростає,
  • при викручування «L» і «H» в суміші кількість повітря підвищується /збагачення суміші, що призводить до зменшення числа обертів.

 

Установка заводського положення жиклерів.

Калібрувальні гвинти «H» та «L» не поспішаючи загортають до кінця. Потім відвертають у зворотному напрямку на два оберти. Точне число оборотів треба дивитися в інструкції з експлуатації.

 

Налагодження і контроль холостих /мінімальних/ обертів.

Знаходимо і виставляємо максимальні оберти шляхом неквапливого обертання «L» в різні боки. Коли встановлені максимальні оберти, жиклер «L» закручуємо на 1/4 частину обороту проти ходу годинника.

У разі якщо ланцюг пилки рухається на холостих обертах, необхідно калібрувальний гвинт «S» загортати проти ходу годин до припинення її руху.

 

 Налагодження і контроль максимальних обертів.

Коригування максимальної частоти обертів двигуна проводиться жиклером «Н». Частота обертів зростає при закручуванні «Н». У бензинових пив частота обертання буває від 11500 оборотів в хвилину до 15000 оборотів в хвилину.

Наибольшие обороты определяются по возникающим прерываниям в функционировании системы зажигания движка пилы. При их обнаружении жиклер «Н» слегка вывертывают против хода движения часов.

 

Контроль ускорения работы пилы.

Если все регулировки выполнены правильно, то во время легкого надавливания на кнопку акселератора движок бензиновой пилы бойко и твердо увеличивает обороты от минимума до максимума. В случае если обороты увеличиваются еле-еле, замедленно и неторопливо – то жиклер «L» выкручивается против хода часов не больше, чем на 1/8 часть оборота.

 

Остаточний етап регулювання – це повторний контроль якості роботи на холостих обертах. Якщо движок працює стабільно і ланцюг при цьому не обертається, то налагодження роботи пилки можна вважати закінченою.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner